måndag 18 augusti 2008

Nya fynd

I går tog jag och vännen Chatarina en cykeltur till kyrkbyn, vi hade nosat rätt på en loppis där. Yngsta dotter, som under protest också följde med, hittade flera saker hon ville ha. För hennes del slutade det med två ljusstakar och ett litet gulligt glasfat. Jag hittade en gammal jättesöt tesil och ett litet fat att ha den på.

Idag tog jag med mig maken och for till Hjortgården för att köpa en matta jag sett på hennes blogg. Den var till och med snyggare i verkligheten så självklart fick den följa med oss hem. Nu ligger den och gör köksgolvet vackert.

Jag hittade också två ljushus, som jag länge velat ha, så de fick följa med hem till oss.





1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Hallå där!

Nu hittade jag till din blogg!

Tack för ett trevligt besök. Tänk att du kan cykla till kyrkbyn - vilken lyx!

Nu skall jag läsa dina tidigare inlägg.

Ha det så gott!

Kram Maud